Hoe kan ik getagde foto's in een facebookgroep zichtbaar maken op mijn profiel?

Ik ben beheerder van een facebookgroep waarin regelmatig foto's worden geplaatst. In deze foto's worden dan de leden van de groep getagd. Echter verschijnen deze foto's niet op het profiel van de leden van de groep. Ikzelf & de andere leden zouden willen dat die wel op ons profiel zichtbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Foto's die in een groep geplaatst worden zijn alleen zichtbaar binnenin die groep, niet erbuiten op het profiel van de betreffende persoon.
Dus dit kan niet, dan moet je ze op je eigen profiel gaan plaatsen, of in plaats van een groep een bedrijfspagina maken.
Ritsuka