Aggresief volgen op twitter, hoeveel mag ik volgen per dag en hoeveel onvolgen?

Ik ben laatst geschorst voor teveel volgen, wat is een veilig aantal mensen volgen per dag en hoeveel kan ik er ongeveer achter elkaar volgen?
Is het trouwens ook strafbaar om heel veel mensen achter elkaar te onvolgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

- Directe berichten: 250 per dag.
- Tweets: 1000 per dag. De dagelijkse update limiet wordt verder onderverdeeld in kleinere limieten voor semi-intervallen van een uur. Retweets worden geteld als Tweets.
- follow dagelijks: De follow limiet technisch is 1000 per dag. Let op: dit is slechts een technische limiet er zijn extra regels die agressief gedrag verbieden .
- Follow account gebasseerd: Nadat een account 2000 andere gebruikers volgt, zijn er extra beperkingen van toepassing.