Kun je altijd zien wat anderen leuk vinden op facebook?

Bijv. als iemand een artikel in de telegraaf of iets anders leuk vind ,krijg ik dit te zien in mijn nieuwsoverzicht terwijl ik niets heb met de telgraaf

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (2)

Ja.

Dat noemen ze dus reclame :)
Rechtbovenaan kan je de activiteit van je vrienden volgen, ook komt er soms in je timeline dat vriend(in) x deze pagina geliked heeft.
Dit (in gebeurt slechts als een dergelijke pagina daarvoor betaald.

Maar als jij, of vriend(in) x elkaar blokkeren, of aanduiden dat jij niets van deze persoon wilt zien dan kan je dit beetje tegen gaan.

Blijkbaar kan je ook een vragenlijst invullen voor je timeline op te kuisen.
Zie foto's.
(Zo unlike je niet hetgeen wat je wilt zien, maar tonen ze het gewoon niet meer (totdat die pagina ervoor betaald om het te tonen))
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij groepen is dit volgens mij niet het geval ,als ik daar iets like dan krijgen mijn vrienden daar geen bericht van
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aja, is natuurlijk afhankelijk van de groepsinstellingen. - geheim: Alleen leden zien wie het geliked heeft
- gesloten:
- publiek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
- gesloten: enkel de leden
- publiek: iedereen ziet het :)
Ga naar de pagina van de betreffende vriend, in de omslagfoto staat een blokje "vrienden" met een klein driehoekje erbij, klik op dat driehoekje en je kunt aanvinken wat je wel , of uitvinken wat je niet van die persoon wil zien.
Daar kun je "reacties en vind-ik-leuks" uitzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan ik dit bij mij zelf ook uitzetten ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja , dat moet gebeuren onder de profiel-instellingen.