Dan heb je de log-in gegeven nodig van de vriend van je.
Account Settings, Security, Deactivate your account.

Toegevoegd na 12 minuten:
Dit bovenste klopt niet, is alleen de-activeren;
Deblokkeren:

Hoe iemand deblokkeren op facebook? Wij zochten het voor je uit:
Stap 1. Meld je aan bij je account op Facebook.com. klik op het “Account” uitrol menu rechts bovenaan de Facebook pagina, dit is te vinden bovenaan iedere pagina van de site.
Stap 2. Klik op de “Privacy instellingen” link in het “Account” menu.
Stap 3. Scrol naar onderen op de pagina. Klik op de “Je lijsten bewerken” link in de “geblokkeerde lijsten” sectie.
Stap 4. Ga naar de “geblokkeerde gebruikers” sectie. Klik op de “ niet langer blokkeren” link, uiterst rechts van de naam van een persoon. Klik “Bevestigen” wanneer Facebook erom vraagt.
Aanverwante artikels:

http://www.hoemoethet.be/hoe-iemand-deblokkeren-op-facebook/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
dat is je account deactiveren, dan word helemaal niet gevraagd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry mijn fout. Zie verbetering.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het inmiddels, dank zij een goeie vriend, opgelost: Op "slotje" tikken, dan Hoe zorg ik dat iemand me niet meer lastig valt, dan Alle geblokkeerde gebruikers bekijken (in blauwe regel, beetje onderaan), dan bij de betreffende naam Deblokkeren aantikken.
Bedankt voor de genomen moeite.
Ik vind het wel vreemd dat de belgische Facebook anders werkt.