Hoe kan je een bericht verwijderen op je tijdlijn van iemand die jou geblokkeerd heeft op facebook?

Iemand heeft mij een tijd geleden geblokkeerd op facebook. Nu ging ik vandaag allemaal tijdlijn berichten verwijderen op mijn facebook en toen zag ik vanuit een andere FB account op mijn FB account dat er nog een bericht is van diegene die mij heeft geblokt. Ik zelf kan het op mijn FB account niet zien en ik wil graag dit bericht verwijderen, maar hoe moet ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Het is heel vreemd dat jij het bericht niet kan zien en een ander wel. Dat zou niet mogelijk moeten zijn maar omdat dat wel zo is kun je het ook niet verwijderen. Hoe zou je dat moeten doen?

Kijk nog eens naar het stukje in de bron maar iets verwijderen wat je zelf niet kan zien is niet mogelijk. Ziet die ander het niet omdat het ergens gedeeld is? Staat ook in de bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje voor je reactie.Maar omdat ik het bericht op mijn FB niet kan zien, kan ik ook niks verwijderen. Als mijn vriendin op haarFB naar mijn FB account gaat en rechts op het kruisje klik van het bericht, ziet ze : Geen staan. Heel raar en irritant, wil het gewoon weg hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze ziet wel dat dat diegene dat bericht of link gedeeld heeft met mij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er 'geen' staat staat er toch niets? Maak je er dan ook niet meer druk over denk ik dan....