Is Omegle veilig? (zie uitleg)

Ik verveelde me en omdat "Omegle" hier momenteel heel populair is,dacht ik: 'ik ga even eens voor de lol op Omegle'. Ik was aan het chatten,NIET via video. En die vreemdeling vroeg hoe oud ik was en hij/zij vroeg ook mijn naam. Ik heb natuurlijk een andere naam en leeftijd gegeven,want ik wil niet dat hij/zij me vindt. Toen ik zei dat ik 28 was,zei hij/zij dat die 16 was en stopte het gesprek onmiddellijk. Nu is mijn vraag: Ben ik nu nog "veilig"? Kan er mij iets gebeuren?
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik ben erg bang nu...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (2)

Er kan je niets gebeuren. Er zitten heel veel vieze mannetjes op Omegle die dingen willen uithalen bij vrouwen. Waarschijnlijk omdat je 28 bent is hij gelijk weggegaan omdat hij er geen kans in zag. Dus wees gerust, er gebeurt niets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er zijn veel van dat soort mensen op alle online games. hij vroeg gelukkig alleen jouw naam en leeftijd. je hebt alles goedgedaan: onder valse naam en leeftijd. hij komt er nu nooit achter wie je echt bent. er zijn ook zoveel mensen die alles vragen: adres,plaats,leeftijd,plaats en nog veel meer.
het antwoord op je vraag is: nee. hij kan er niks mee doen. je hebt niet je belangrijke dingen gezegd waarmee hij erge dingen mee zou kunnen doen. je bent helemaal veilig. voel je je echt niet veilig? vraag een admin die online is. of zet het op het forum

Toegevoegd na 5 minuten:
je hoeft niet bang.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik geef je groot gelijk hardloper er is geen admin trouwens:
jij hebthet beste antwoord