Hoe verwijder ik een oud Facebook profiel waar ik zelf niks meer kan bewerken?

door gehackt te zijn geweest moest ik een nieuw profiel aanmaken maar kan op mijn oud profiel niks meer antwoorden of zetten , andere mensen wel en stuuren ook nog steeds verjaardagswensen op mijn oud profiel , hoe kan ik dat verwijderen ?

een jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Als je geen toegang meer hebt tot je account, ga je naar Facebook.com/hacked.
https://www.facebook.com/hacked
Je wordt gevraagd het telefoonnummer in te voeren dat je hebt gebruikt om het account te openen. Facebook helpt je weer toegang tot je account te krijgen en stelt beveiligingsmaatregelen voor de toekomst voor.

Daarna kun je je account permanent verwijderen:
1. Klik rechtsboven op Facebook op je profielfoto.
2. Selecteer Instellingen en privacy en klik op Instellingen.
3. Klik op Je Facebook-gegevens.
4. Klik op Deactiveren en verwijderen.
5. Kies Account verwijderen en klik vervolgens op Doorgaan naar account verwijderen.
6. Klik op Account verwijderen en voer je wachtwoord in. Klik vervolgens op Doorgaan.
SimonV
een jaar geleden