Ik wil een site maken en video`s erop zetten. Hoe en Wat?

Ik wil een site gaan maken en er videos op zetten, maar ik begrijp niet hoe dat zit want je kan dan kiezen met zoveel mb/gb enz. Maar maakt dat uit wat ik dan kies? Want als ik dan een video vaan 1 gb op mijn site zet is ie dan gelijk vol? Dan zou youtube of dumpert wel een hele groote ruimte hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja als je een 1GB grote video erop zet is deze vol, sterker nog je kan geen 1GB video erop zetten want je zal nog MB's opgebruiken aan andere code.

Youtube en Dumpert hebben hele andere situatie, die hebben hun eigen servers en hele andere contracten, daarnaast hebben ze ook nog veel inkomsten door reclame e.d.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga maar eerst leren hoe je een simpele html/css site kunt maken..