is het mogelijk om terug te zien wie er allemaal op je profiel is geweest?

met bijv. instagram en twitter

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
36.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, niet mogelijk.

Antwoorden (2)

Er is op Facebook een ingewikkelde manier voor die hier bij de bron staat. de bezoekers moet je halen uit de broncode van facebook.
Op twitter en Instagram is het volgens mij niet mogelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk en laat je niks anders wijsmaken. Er worden veel applicaties, programma's en weet ik veel wat voor troep aangeboden die allemaal beloven dat je kan zien wie jouw profiel heeft bekeken maar dat is gewoonweg onmogelijk!

Wat die vent in de video die Evtuyl heeft doorgestuurd beweert is ook onzin; ze kijken naar de broncode, ja. Indrukwekkend, behalve als je weet wat waar in de broncode staat. Waar die vent doodleuk in de broncode naar zit te kijken zijn gewoon de profile IDs (letterlijk: profielnummers) van de mensen die hij als vriend heeft toegevoegd op Facebook.