Hoe verhelp ik 'Kan overzicht niet vernieuwen' met Instagram?

Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en Instagram verwijderd. Ik probeer namelijk oude foto's te verwijderen, maar krijg steeds deze melding als ik er meerdere heb verwijderd.. En dan zijn ze uiteraard ook NIET weg, ze ploppen dan terug of ze zijn even 'weg' en dan krijg ik de melding 'Kan overzicht niet vernieuwen'.. na het refreshen, zijn ze er weer. Ik dacht misschien lukt het via Instagram.com/Pinsta.me, maar daar is helemaal .geen verwijder knop te bekennen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
22.8K

Antwoorden (1)

Probeer het via een desktop of laptop.

Waarschijnlijk heb je nog niet de laatste instagram update verwerkt en dan werken bepaalde functies niet meer