Hoe kan ik privacy instellingen wijzigen op facebook?

Ik wil liever niet dat mensen kunnen zien als ik op een foto statusupdate etc. reageer, maar hoe en waar kan ik dat instellen? (Dit komt dan namelijk op hun homepage te staan.. en dan heb je dus geen privacy meer...) Kan je dit ook via mobiel regelen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Facebook neemt het sowieso niet nauw met de privacy, als je je daar echt zorgen over maakt kun je beter je account verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, maar op dit moment heeft ze het waarschijnlijk over haar privacy tegenover haar vrienden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede vraag, vind het ook niet altijd even fijn wanneer vrienden zien op wat/wie ik allemaal reageer.

Antwoorden (1)

Helaas is dit niet mogelijk op de mobiele app van facebook. hier mankeert nog wel eens wat aan en er zijn veel functies niet aanwezig. wel kan je je privacy instellingen veranderen op de website van Facebook door op het pijltje naast startpagina te drukken (Zie foto1) dan kom je op een pagina en dan kan je je privacy instellingen veranderen (zie foto 2)

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De uitleg ook lezen ipv alleen de titel zou misschien ook wel handig zijn...