Is er een app waardoor de hele foto op instagram komt?

Als ik op insta een hele foto wil posten, word hij meestal afgesneden. Maar ik wil de hele afbeelding erop... Welke app is hier handig voor??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je naar je map Foto's op je iPad gaat en je klikt op die foto die jij op instagram wilt zetten, maak je daar een schreenshot van (homebutton + ontgrendelknopje tegelijk inhouden) en als je nu naar instagram gaat, kan je als het goed is de hele foto in beeld krijgen, alleen heb je dan wel zwarte lijnen aan de zijkant. Ik hoop dat dit je helpt, succes!