Is de agenda van Hotmail/Outlouk privé?

Bij Hotmail/Outlouk heb je dus een agenda , maar kunnen je contactpersonen dan alles zien wat je in die agenda plaatst? Als dit zo is , weet iemand dan hoe je de agenda privé kan maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Privé tegenover je contactpersonen: ja, privé tegenover Hotmail: nee, die kijken overal mee mee.

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf ook outlook, maar het is gewoon privé hoor.
Als jij wil dat iemand het ziet kun je er mensen voor uitnodigen.
Als je wil dat ze je agenda zien of om uit te nodigen voor een afspraak.
Ik kan bijvoorbeeld de agenda van mijn directeur wel zien maar van mijn collega niet.
Hoop dat je iets aan dit antwoord hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor ik heb hier iets aan , dit was alles dat ik moest weten :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke dat is fijn =)