Ik wil niet alle 'likes' van anderen zien bij facebook. Kan ik dat uitzetten?

Voorheen kon ik via de pc met de rechtermuisknop op een vriend klikken en precies aangeven wat ik van die vriend wilde zien, bijvoorbeeld alleen nieuwe posts. Nu kan dat niet meer. Nu moet ik iedere dag door zoveel likes van anderen scrollen en zien met wie ze bevriend zijn geworden.
Is er een mogelijkheid om dit alsnog ergens uit te zetten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Goeie vraag! Ik ben ook totaal niet geïnteresseerd in het feit dat mijn collega KLM of Zalando leuk vindt.

Antwoorden (1)

Je kunt per persoon kiezen of je hun berichten wilt zien op je tijdlijn. Je kunt ze wel als vriend houden maar dan ontvolg je ze gewoon.

Dit kun je vinden bij de vrienden menu op hun pagina.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Een like is toch wat anders dan een bericht?