Wie weet er een maffia game online?

Beste allenmaal,

In 2010 speelde ik met de hele familie een maffia game, Genaamd maffiaxxl!

We hebben hier heel veel geld in gestopt, en waren er eigenlijk gewoon verslaafd aan!. Op een gegeven moment stopte de website, HELAAS!!

We hadden belooft nooit meer een maffia spel online te spelen, maar nu 3 jaar laten raken we toch weer geïnteresseerd,

Weet een van jullie een GOED LOPENDE maffia game online?..

- Verplicht :
- Nederlands,
- Voldoende online speler's

Graag eentje met een simpele layout ofzo?

We zouden jullie dankbaar zijn met de goude tip !! :)

Groetjes Robert.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bandias.nl dacht ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Maffia wars op Facebook!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is maffia4maffia iets voor jullie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
www.mijnmaffia.nl
daar hebben ze een heleboel verschillende maffia spellen maar met simpele layouts
teven kun je kijken wie er de meeste stemmen heeft en daar zou je je bij kunnen voegen veel speel plezier
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op youtube kan je aardig wat ideeën vinden. Bij bijvoorbeeld top 5 mafia games. Zoals: gangsters (niet zeker of die online is), the godfather, the godfather 2, www.EuroGangster.com, MafiaLife, mafiaboss, mafiachaos, enz.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
www.bendes.nl?