Kan je Facebook nieuwsberichten blokkeren van bepaalde categorieën?

Ik krijg dagelijks berichten te zien van Johan Cruyff sneu voor hem dat hij ziek is...maar kort door de bocht dat interesseert me geen ruk. Er zijn genoeg andere zieke mensen en die zijn geen nieuws.

Kortom ik hoef dat niet te zien. En zo zijn er wel meer dingen.

Nu kan ik ervoor kiezen om bijvoorbeeld "RTL nieuws niet meer laten zien" maar dat wil ik dus niet. Want soms zijn er wel interessante nieuws berichten bij.

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan. Aan de rechterkant bij een berricht op facebook staat een pijltje en als je daar op klikt staat er als het goed is dat je het niet meer wilt zien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Dsn blokkeer ik alleen dat ene bericht. Als vervolgens iemand hetzelfde bericht deelt via een andere site krijg ik het weer te zien.