Mijn hotmail account is overgezet naar outlook, als ik aan iemand mijn mail adres geven met @hotmail.com of is het nu anders van outlook?

Ik heb zins vandaag outlook, en hoewel ik dit niet leuk vind.
ik zal er aan moeten wennen.

maar nou heb ik wel een vraag.. stel iemand wil mijn email adres.. moet ik dan nog @Hotmail.com gebruiken of heb ik dan een ander..
en wat als ik @Hotmail.com gebruik krijg ik het dan wel in mijn mailbox van outlook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je email adres, mailtjes, contactpersonen etc blijven allemaal behouden. Je hoeft verder niks in te stellen of te regelen.
11 jaar geleden
imruben
11 jaar geleden
Vanwaar een duimpje omlaag?
Elke keer dat je inlogt typ je hotmail.com achter @ dus iedereen aan wie je je adres geeft zal dat ook doen. Dus no worry