hoe kan ik zien bij welke gesloten groepen in ben op Facebook?

Zoals met elk nieuwjaar heb ik mijn Facebook schoon gemaakt. Eén van de dingen die ik heb uitgezocht, zijn de groepen waar ik nog bij wil zijn.
Maar op mijn tijdslijn (dus op mijn profiel) staan enkel de openbare groepen, en er zijn ook wel wat gesloten groepen waar ik uit wil.
Kan ik die ergens vinden als lijst?

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om te zien bij welke gesloten groepen je bent aangemeld op Facebook, ga je naar het tabblad 'Groepen' in de linkerzijbalk. Daar zie je alle groepen waar je lid van bent. Als je op een groep klikt, zie je of het een openbare of gesloten groep is.
Bronnen:
een maand geleden