Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een website om vrienden te maken?

Ik heb op Google gezocht, maar niet gevonden wat ik zocht. Ik zoek naar een website (net als een datingsite) waarop je mensen zoekt, maar dan voor een vriendschap.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een kunstenares die pas een gezellige warme vriend-voor-op-de-bank heeft gebreid, misschien kun je het patroontje ergens online vinden?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Hoewel ik eigenlijk niet weet of zo'n website bestaat, kan je wel Facebook gebruiken hiervoor.

Je hebt ook voor tieners Habbo, daar kan je ook vrienden maken en met elkaar chatten etc, en uiteindelijk ook gegevens uitwisselen als je dat zelf zou willen.

Ik zou zeggen probeer het eerst bij Facebook ;D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan gebruik maken van sociale netwerken zoals: hyves, facebook.

Daar kan je dan je 'vrienden' uitnodigen om met je vrienden te worden. Je kan bijvoorbeeld je klasgenoten uitnodigen om je vriend te worden. Af en toe een praatje maken en je heb vast een beter klik en dan kan je misschien wel vrienden worden.

Verder kan je, zoals hier boven gemeld, op Habbo regsiteren. Dit is een gratis community ('spel') hier kan je dan met mensen chatten, je kan vrienden worden,er en je kan kamers maken. (Voor sommige meubels moet je voor betalen.)

Ook kan je via kinder chats met kinderen chatten en afspreken met kinderen of je doet het alleen op de chatvrienden zijn.

Let op!

Afspreken kan gevaarlijk zijn. Wie weet heb je wel met een oude man te maken die zat te liegen. Als je afspreek zegt dat dan tegen je ouders en neem zo nodig je ouders, of een andere volwassene, mee naar de afspraak plek.
Neem voor de zekerheid ook je mobiel mee, als er iets gebeurt dat je altijd 112 kan bellen of iemand anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Badoo is een leuke site daarvoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Chatten.nl
Badoo.com
Eh dat was wat ik wist haha :) maar wel duidelijk aangeven dat het om vriendschap gaat..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf succes gehad door gebruik te maken van de website VriendenEnzo (https://vriendenenzo.nl), na enkele berichten verstuurd en ontvangen te hebben heb ik er een heel warme vriendschap aan overgehouden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding