Hoe kan men een verwijdert lid van een groep op facebook terug toevoegen?

Ik heb een persoon verwijdert van een groep op facebook. Ik wil deze persoon terug toevoegen maar dit werkt helaas niet. De groep staat oorspronkelijk ingesteld op "geheim". En ik krijg steeds de melding dat het lid geblokkeerd is. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niets lukt. Iemand een idee?

Ondernomen actie: instelling "geheim" verandert naar besloten of openbaar
Link doorgestuurd naar persoon (krijgt melding inhoud niet beschikbaar)
Groep is niet terug te vinden in zoekacties
Steeds melding van geblokkeerde persoon

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

wat je kán doen, is kijken bij je eigen instellingen, op je eigen profiel.

wat moet je doen:

ga naar rechtsbovenin, klik op het zonnetje
https://www.facebook.com/settings

en dan kijk je bij
https://www.facebook.com/settings?tab=blocking
of de persoon per ongeluk geblokkeerd is

deblokkeer de persoon in het geval het zo is, en probeer het daarna opnieuw door een nieuwe uitnodiging te sturen.

ik had zelf een groep gemaakt, maar kan nergens vinden of je daar ook mensen kan blokkeren..

Toegevoegd na 13 minuten:
het zal ongetwijfeld kunnen in een groep zelf, maar ik denk zelf dat je die persoon per ongeluk geblokkeerd hebt vanuit je eigen profiel en dus niet vanuit de groep.... waardoor die persoon niets meer ziet van jouw activiteiten op facebook

Toegevoegd na 42 minuten:
het zal ongetwijfeld kunnen in een groep zelf, maar ik denk zelf dat je die persoon per ongeluk geblokkeerd hebt vanuit je eigen profiel en dus niet vanuit de groep.... waardoor die persoon niets meer ziet van jouw activiteiten op facebook