Als je jezelf of Facebook tagged. Kunnen andere vrienden dan zien dat ik mijzelf heb getagd?

Dus als ik een foto van tag met mijn naam. Komt er dan te staan dat ik mijzelf heb getagd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Ja, dat kunnen ze zien, als jij hebt ingesteld dat je vrienden je getagde foto's mogen zien.
Dit staat ergens onder provacy instellingen.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ah, op die manier. Nee, dat kunnen ze volgens mij niet zien.
Het kan wel zijn dat de eigenaar van de foto toestemming moet geven voor jouw tag.
Ja, dit kunnen ze zien. Als je op de naam gaat staan van degene die is getagd (in dit geval dus jijzelf) of je muis op het hoofd van de getagde houd, kun je zien wie diegene getagd heeft: "Getagd in deze foto door...". Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.