Hoe wordt je geverifieerd op twitter?

Op twitter heb je een blauwe rondje met een V,En ik vraag me af hoe je dat wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Deze zijn er vooral voor bekende personen. Hiervoor word de persoon streng gecontroleerd of het de persoon zelf wel is. Bijvoorbeeld doordat deze eerst iets op twitter zet, en daarna het bewijst via een ander medium als radio of tv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan alleen door Twitter zelf - Twitter benadert mensen voor verificatie. Als je dit zelf in de hand wilt werken, zul je beroemd moeten worden, en heel veel volgers moeten verzamelen.
Je kunt het niet zelf aanvragen.
Zie voor alle informatie hier: https://support.twitter.com/groups/31-twitter-basics/topics/111-features/articles/119135-about-verified-accounts#