Hoe werkt het Facebook like gebeuren?

Hallo,

Als iemand op joun website op de facebook like button drukt wat gebeurd er dan?
Zien al zijn vrienden het dan?

Graag uitleg!!

Toegevoegd na 18 minuten:
Edit: Als ik het goed begrijp zien je vrienden dus eigenlijk niet wat je liked en heb je er dus niks aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Er gebeurt niks, je vindt gewoon de link leuk, en wie het kan zien ligt aan de privacy instellingen van diegene die de link heeft gepost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er dus aan wat je ingesteld hebt.
Je kan het bijvoorbeeld alleen voor jezelf, maar ook voor vrienden of vrienden van vrienden.
Ook kan je een aangepaste groep kiezen en natuurlijk dat het openbaar is voor de hele wereld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jouw vrienden op jouw website met like-button (buiten Facebook) op de like-knop drukken, kun jij op hun facebook timeline zien dat ze je website 'geliked' hebben. Soms is het leuk om te kijken wat je vrienden allemaal 'liken' omdat hun interesses vaak enigszins overeen komen met die van jou.

Op je website zelf zie je een tellertje met hoeveel mensen je site 'geliked' hebben en wie dat zijn.