Hoe komt het dat twitter.com niet wil werken?

Dus, ik ben een twitterfreak, en vorig week was ik helemaal kapot omdat twitter.com niet wou laden, (de site, niet mijn profiel) Ik dacht dat dat voor iedereen was, maar ik heb het gecheckt op http://isup.me en zo te zien was het probleem alleen maar voor mij. En nu een week verder werkt het nog niet. Het geeft steeds dat de webpagina niet beschikbaar is. Zou iemand mij met dit probleem helpen?

Ps: Het gaat om een acer COMPUTER en geen laptop ofzo.

Alvast bedankt. :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat kan verschillen, soms ligt het aan je webbrowser, windows explorer is vaak verouderd en werkt met veel sites niet goed samen, als je explorer gebruikt zou ik je aanraden om op google chrom of firefox over te stappen om je ervaring en je internetveiligheid te verbeteren. ook kan het zijn dat je plugins verouderd zijn, je kan googlen hoe je deze moet updaten. firefox heeft een pluginscherm waar je precies de status van je plugins kan zien en chrome updat (volgensmij) automatisch. natuurlijk kan het ook gewoon zijn dat twitter een storing heeft of dat je eigen wifi/lan eruit ligt. aan een storing bij twitter zelf kan je niks doen maar als een storing in je eigen netwerk maar blijft aanhouden kan je altijd even proberen de stekker van je router voor 10 seconden uit het stopcontact te halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
natuurlijk kan je ook gewoon een twitter(gerelateerde) app op je tablet of thelefoon downloaden of daarop naar de mobiele twitterapp gaan, deze browsers/apps zullen NOOIT problemen hebben met plugins/veroudering omdat de mobiele websites zijn aangepast op wat de browsers kunnen.