haalt de twitter app tweets binnen als ik geen wifi heb en gaat dit dan van mijn beltegoed af?

ik wil de acer e350 liquid gallant gaan kopen zonder abonnement, dus prepaid. als ik ergens geen wifi heb, haalt de twitter app dan wel automatisch tweets binnen en gaat dit dan van mijn beltegoed af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Op je telefoon kun je het gebruiken van het mobiele internet netwerk gewoon uitzetten. Je kunt dan gewoon al je apps gebruiken en deze krijgen dan dan alleen verbinding via wifi of helemaal niet. Dan hoef je je ook niet druk te maken om je dataverbruik.

Houdt er wel rekening mee dat wanneer je je mobiel internet aanzet dat sommige apps (mail, twitter, facebook, whattsapp enz) wel hun status kunnen gaan checken en dus data verbruiken. Het is ook onzin dat twitter geen data gebruikt wanneer niemand tegen je praat of je retweet. Het checken van je status kost (een beetje) dataverkeer, dat geld voor al je apps.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als jij geen 3G abonnement hebt dan gaat dit inderdaad van je prepaid tegoed af. Er zijn ook wel prepaid internet abonnementen maat deze zijn erg prijzig

Ik zou je ook absoluut willen adviseren om Twitter of andere internet gebruikende tools niet te gebruiken. Anders gaat je prepaid tegoed er heel snel aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij twitter niet opent buiten het bereik van wifi, dan haalt ie ook niets automatisch binnen. Behalve als iemand tegen je praat of een tweet van jou retweet.