Hoe werkt Twiends?

Even een vraagje,

Hoe werkt Twiends voor twitter mensen ervaring?

graag hoor ik!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik moet je zeggen, ik heb geen idee, ook omdat je vraag best kortaf is!

Maar zoals ik het lees, lijkt het mij een zogenaamde twitter promoot pagina, je kan je aanmelden met je twitter, waarschijnlijk bepaalde interesses invoeren, en dan zal deze website aan de hand van profielen bepaalde twitter accounts aan elkaar matchen? Dat is wat ik denk!? En tevens mijn antwoord, ik kan het helaas niet voor je testen.

Maar dit lijkt me vrij duidelijk!

"Add yourself to the twiends directory if you'd like to grow your social network. It's completely free, and you can choose your country and interests."

Voeg jezelf toe aan de twiends directory, als je een breder sociale netwerk wilt, volledig gratis, en je kan je land instellen en je interesses. (Snelle vertaling)