hoe maak je je facebook pagina bekent als niemand mag weten dat hij van jou is?

ik heb een facebook pagina gemaakt, maar het is over iets dat de meesten dom zullen vinden en ik wil niet dat mijn vrienden enzo weten dat hij van mij is. hoe maak ik hem bekend. ik heb nog maar 1 like (van mijn broer, hij is daar ook in geïnteresseerd maar weet ook niet dat het van mij is) en ik wil er graag meerdere. ik heb ook al wedstrijdjes bedacht en vragen gesteld, maar niets werkt. please help

Toegevoegd na 8 minuten:
oke hij gaat over minecraft mijn pagina

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Minecraft is helemaal niet dom, ik ken ontzettend veel mensen die het spelen. Ik zou ook niet weten waarom je daar geheim over wil doen maar om een antwoord te geven: jouw vrienden en familie zijn dus niet geschikt dus moet je forums zoeken waar het over minecraft gaat en DAAR anoniem posten met jouw facebookpagina als handtekening. Zo zul je bekendheid krijgen bij de goed personen. Schaam je niet over minecraft, het is geen K3 waar je het over hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed idee... ik ga het even uitzoeken hoe het werkt ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, er is niks doms aan een Minecraft pagina. Ik ken een hoop slimme mensen die het een leuk spel vinden.

Antwoorden (2)

Minecraft is helemaal niet dom, ik ken ontzettend veel mensen die het spelen. Ik zou ook niet weten waarom je daar geheim over wil doen maar om een antwoord te geven: jouw vrienden en familie zijn dus niet geschikt dus moet je forums zoeken waar het over minecraft gaat en DAAR anoniem posten met jouw facebookpagina als handtekening. Zo zul je bekendheid krijgen bij de goed personen.

Schaam je niet over minecraft, het is geen K3 waar je het over hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zelfs al was het K3. Zoveel mensen zoveel wensen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar DAAROVER mag je je wel schamen Baileyisme ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, als puber mag je je overal over schamen ;-)
In het begin zal het aantal "likes" traag stijgen. Er bestaan sites die werken volgens het systeem " Like 4 like". Dit wil zeggen, als jij een pagina liked, dat jou pagina door andere mensen zal worden geliked. Als je een aantal likes hebt, zal je pagina rapper bekend geraken. Het duurt meestal wel even voor je likes hebt. Maar zeker niet opgeven en geduld hebben.

Dit is een soort van "like 4 like" website, er bestaan er nog meer, moet je maar even op google kijken.
http://www.like4like.org/