Hoe kan ik op youtube sorteren op datum?

sinds de nieuwe versie kan ik deze optie niet meer terugvinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Dan moet je een zoekwoord invullen en op recent drukken, zie foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar ik bedoel gewoon op de computer, vanuit de browser. ik weet niet wat dat plaatje voor programma is, maar bij mij ziet het er heel anders uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op de normale youtube gaat dat niet meer zie ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb al gevraagd via de feedback optie, maar daar zal ik maar geen antwoord op verwachten, ik denk dat we maar genoegen moeten nemen zonder deze functie.