Hoe kan ik via een IP adres, eventueel naam en huisadres van de betrokken persoon krijgen?

(wordt via facebook geprobeert op de account te komen)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
MasterSword
4 jaar geleden
Als je Tweestapsverificatie aan zet, kunnen ze echt niet meer in jou account komen.
https://www.facebook.com/settings?tab=security
( en als ze proberen in je account te komen, zullen ze vast een vpn gebruiken. ) Beter beveiligen, niet gaan speuren.

Antwoorden (1)

Dat kan niet. Je kunt hoogstens zien waar betrokkene ongeveer woont.
https://www.mijn-ip.net/ip-adres-zoeken/
De adresgegevens die bij het IP-nummer horen, zijn alleen bekend bij de internetprovider. Zij zullen deze gegevens nooit zomaar aan iemand geven. Zelfs niet aan de politie. Alleen wanneer er iets strafbaars is gedaan en een officier van justitie opdracht geeft aan de internetprovider, zullen ze dit doen.
Toegevoegd op 06 februari 2020 08:19: bron
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
als ik mijn IP-adres invul woon ik ergens aan de Afrikaanse westkust, ergens in de buurt van Gambia. Dan heb ik een IP-adres om de beveiligingscamera's op afstand te bekijken. Vul ik dat in, dan krijg ik een gebied ergens in Nederland, waar ik ook niet woon.