?hoe krijg ik meest recente berichten op facebook?

Eerst lukte wel , maar met de update kan ik het niet meer vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

In de nieuwe layout heb je onder het vakje waar je zelf kan schrijven wat je doet enz staan:
Meest recente verslagen bekijken | topverslagen bekijken.

Dan kun je dus klikken op meest recente verslagen bekijken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de nieuwe update staat het vakje met status onderaan. Ik zie ook nergens meest recente berichten staan

Andere antwoorden (1)

Doe je dit via je telefoon? Dan scroll je een stukje naar beneden en houdt je je vinger op de scherm gedrukt waardoor deze ververst.