ik kan wel langer dan 15 min uploaden maar een vriend niet op youtube zelfde account ?

wij delen een youtube account en uploaden video's maar mijn vriend kan niet langer dan 15 min uploaden en ik wel hoe kan dat en hoe los ik het op ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestsl ligt dit aan partnership maar dit is een raar geval

Antwoorden (1)

krijgt ie een foutmelding? En hoe upload hij hem? via flash, gears of java?

probeer het via deze pagina:
https://www.youtube.com/my_videos_upload?restrict=java