Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is facebook nog wel veilig naar alle media aandacht,of moet ik mijn account verwijderen,voor mij veiligheid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
701

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Facebook is veilig. De privacy van wat je erop zet is dat niet. Zolang jij geen dingen erop zet die je in problemen kunnen brengen en een goed wachtwoord gebruikt (en dat geheim houdt) is er weinig aan de hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alls je fotos en berichten op je facebook zet en je wil niet dat iedereen dat ziet kun je der ook voor kiesen om je facebook aleen zichbaar te maken voor vrienden want dan mensen die je in je vrienden lijst heb kunnen aleen die dingen van jou zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou sowieso je facebook account alleen maar beschikbaar maken voor je vrienden.

En je bepaald zelf of facebook veilig voor je is want jij bepaald de inhoud en de reacties die er geplaatst worden in de naam van je profiel.

Het zou zonde zijn als je FB verwijderd want bijvoorbeeld als je ergens solliciteert kan je er altijd wel van uitgaan dat de werkgever jouw FB account gaat opzoeken.

Dit kan je makkelijk als een voordeel gebruiken, door een goede indruk te maken met een nette FB pagina
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding