is facebook nog wel veilig naar alle media aandacht,of moet ik mijn account verwijderen,voor mij veiligheid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Facebook is veilig. De privacy van wat je erop zet is dat niet. Zolang jij geen dingen erop zet die je in problemen kunnen brengen en een goed wachtwoord gebruikt (en dat geheim houdt) is er weinig aan de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alls je fotos en berichten op je facebook zet en je wil niet dat iedereen dat ziet kun je der ook voor kiesen om je facebook aleen zichbaar te maken voor vrienden want dan mensen die je in je vrienden lijst heb kunnen aleen die dingen van jou zien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou sowieso je facebook account alleen maar beschikbaar maken voor je vrienden.

En je bepaald zelf of facebook veilig voor je is want jij bepaald de inhoud en de reacties die er geplaatst worden in de naam van je profiel.

Het zou zonde zijn als je FB verwijderd want bijvoorbeeld als je ergens solliciteert kan je er altijd wel van uitgaan dat de werkgever jouw FB account gaat opzoeken.

Dit kan je makkelijk als een voordeel gebruiken, door een goede indruk te maken met een nette FB pagina