Ik ben getagt in een aantal foto's en berichten maar mijn vrienden zien deze foto's en berichten niet. Hoe kunnen zij de foto's wel te zien krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

'k neem aan dat het hier om Facebook gaat?

Als je getagd bent in foto's van vrienden, en zij hebben hun privacy instellingen op 'alleen vrienden' staan, kunnen vrienden van jou (vrienden van vrienden) deze foto's niet zien. Jij kan deze instelling vanzelfsprekend niet wijzigen, aangezien jouw vriend de foto geplaatst heeft. Wat je volgens mij wel kunt doen is de foto of het bericht delen. Anders kan je natuurlijk altijd ook nog de foto of het bericht gewoon overnemen door ze zelf te posten.