hoe Kan ik van mijn straat een WhatsApp Buurtpreventie Maken Hoe krijgen de mensen in me straat het bericht dat der zo groep is ??

Ik heb met in mijn buurt en in me straat toch veel weinig contact met mensen maar toch lijkt me me leuk om een WhatsApp Buurtpreventie van mijn straat te maken ik zou dan beheerder zijn en me beheerder noemen ik wil zelf wel anoniem zijn ze hoeven me naam en huis nummer niet te weten hoe kan ik dit aan paken ??? http://wabp.nl.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een briefje in de brievenbus met uitleg en mailadres? Al vindt ik persoonlijk een anoniem persoon vooral bij zoiets wel vreemd.. :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lijkt het je leuk !?! Het is geen spelletje of iets om je zelf populair bij te voelen
Erna55
8 jaar geleden
Ik vertrouw geen beheerder van buurtpreventie wanneer hij perse annoniem wil blijven....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi Iris, Probeer de Veiligebuurt app eens. www.veiligebuurt.nl
Met deze app wordt je automatisch in de juiste groepen geplaatst, vervolgens hoef je alleen nog maar de app te delen met je buren. Dus als zij deze downloaden zitten ze automatisch bij je in de buurtpreventiegroep. Bijkomend voordeel is dat er geen beheerder nodig is en je hoeft je 06-nummer niet te delen! Probeer het uit en laat me weten wat je er van vindt! Mvg. Kasper

Antwoorden (1)

Zo ver ik weet is het gewoon een tradionele whatsapp groep. Eventueel zit er ook een wijkagent o.i.d. in. Dit betekent dat jij, en de andere deelnemers elkaars naam en telefoonnummer zullen zien.