Facebook: account verifieren met telefoonnummer + rijbewijs: lukt allebei niet, nu geen toegang meer. Wie kan mij helpen?

Ik was pas op Facebook en ineens werd er gevraagd om mijn wachtwoord. Toen ik het wachtwoord ingevoerd had, werd er gevraagd om mijn telefoonnummer. Nadat ik dat gegeven had zou ik een sms krijgen. Na verschillende keren dit geprobeerd te hebben kreeg ik géén sms.
Daarom wilde ik mijn account verifieren met mijn rijbewijs, ook dit lukte niet. Want toen ik op 'verzenden' klikte, werd het formulier níet verzonden.
Kortom: ik kan niet meer op mijn account komen.
Omdat ik niet meer in kan loggen, kan ik Facebook ook nergens bereiken, ook niet via een mailadres.
Kan iemand mij misschien hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
capthavoc
11 jaar geleden
inderdaad je bent er in getrapt
dit vraagt facebook nooit
ze hebben je steeds meer gegevens afgetroggeld
dus let op je rekening en let op of er niemand goederen op jouw naam heeft gekocht?
of gaat kopen ik vrees dat dit je wel eens heel diep in de problemen kan brengen.
dus aangifte doen en naar de bank ? om advies
wat te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar mn rijbewijs is niet verzonden, want dat lukte niet! Dit is te vinden in het Helpcnetrum van Facebook: http://www.facebook.com/help/386103234786430/#!/help/159096464162185/?q=identiteitsbewijs&sid=0F6PF2ugbjsII5zLX
capthavoc
11 jaar geleden
tja ik zie het maar heb je contact gehad met de facebook helpdesk en hebben die gevraagd dat je dat moest doen ?
werk de gewone ww vergeten knop niet ?
want ze vragen je enkel om dit soort gegevens om te controleren als je account gehacked is. via ene aprt link in ene mailtje
voordat je hiermee werkt
heb je de ww vergeten knop endergelijke wel geproberen
en eventueel de geheime vraag ?

Antwoorden (1)

Je bent gefopt, en dat is een understatement..............
Het inloggen op facebook is mischien nu het minste van je probleem.
Doe in ieder geval zsm aangifte en doe een melding bij Facebook
of eventueel hier;
http://www.klacht.nl/2012/03/misbruik-facebook/
Bovenstaande site heeft mij in ieder geval wel met een andere klacht geholpen dus heb ik er wel voldoende vertrouwen in.

Geef nooit maar dan ook nooit je gegevens af, de gegevens die facebook en wie dan ook nodig heeft heb je reeds bij registreren al gegeven.

Succes