Hoe kan het dat youtube steeds aangeeft bij het aanmelden dat mijn wachtwoord verkeert is? (zie beschrijving)

Al een paar weken heb ik steeds dat ik een nieuw wachtwoord moet invullen omdat ik er anders niet inkom. ik sla de wachtwoorden altijd op, maar wat ik ook probeer. met dat (net nieuwe wachtwoord) kom ik er de dag erna niet meer mee in.. wat is er mis? is mijn account gehackt? en hoe kan ik dat nakijken???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk wordt jij dan op meer ip adressen ingelogd due of iemand weet uw code of je logt vaak bij bijv. He vriend in op youtube
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waanschijnlijk is je wachtwoord verkeerd.
Klik dan op wachtwoord vergeten.
Dan kan je je wachtwoord aanpassen of het wordt je toegestuurd