Wat moet ik doen als dit bij mijn youtube video staat?

Ik heb een Youtube video geupload, en nu staat er bij alle mobiels dat je hem niet kan bekijken, ik weet niet hoe je dat in moet stellen dat je hem ook voor mobiel kan bekijken. Hoe moet dat? (zie ook afbeelding)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het antwoord staat al op die weergave. De eigenaar van die video heeft het nog niet mogelijk gemaakt om die video af te laten spelen op een mobiel apparaat. Je kunt de video alleen op de PC afspelen.

Je kan het filmpje niet afspelen op de mobiele site van YouTube. Hier kan expres voor worden gekozen, maar meestal heeft het te maken met auteursrechten. Als iemand zonder toestemming een liedje (in dit geval Maroon 5) op zijn/haar account zet, wordt het liedje onderzocht op auteursrechten. In dit geval zitten die erop, wat het nadeel meegeeft dat je ze niet kan afspelen op de mobiele site en apps van YouTube. Via het officiële YouTube kanaal van Maroon 5 kan je het liedje op je mobiel beluisteren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100