Wat moet ik doen als dit bij mijn youtube video staat?

Ik heb een Youtube video geupload, en nu staat er bij alle mobiels dat je hem niet kan bekijken, ik weet niet hoe je dat in moet stellen dat je hem ook voor mobiel kan bekijken. Hoe moet dat? (zie ook afbeelding)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het antwoord staat al op die weergave. De eigenaar van die video heeft het nog niet mogelijk gemaakt om die video af te laten spelen op een mobiel apparaat. Je kunt de video alleen op de PC afspelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik ben de eigenaar, hoe moet je instellen dat je WEL hem kan zien op je mobiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kon uit jouw oorspronkelijke vraag niet opmaken dat jij ook de eigenaar van het filmpje bent!
Helaas weet ik niet hoe je dit moet wijzigen.
Je kan het filmpje niet afspelen op de mobiele site van YouTube. Hier kan expres voor worden gekozen, maar meestal heeft het te maken met auteursrechten.
Als iemand zonder toestemming een liedje (in dit geval Maroon 5) op zijn/haar account zet, wordt het liedje onderzocht op auteursrechten. In dit geval zitten die erop, wat het nadeel meegeeft dat je ze niet kan afspelen op de mobiele site en apps van YouTube. Via het officiële YouTube kanaal van Maroon 5 kan je het liedje op je mobiel beluisteren.