Op mijn pc ga ik direct naar de mobile versie van Twitter. Hoe moet ik weer naar de gewone pc-versie gaan?

Toegevoegd na 18 minuten:
gewoon 'www' ipv 'm' intypen haalt niets uit.
Ook, via google op 'www' klikken heeft hetzelfde resultaat.
Onderaan het scherm staat er geen 'verander naar pc versie' op dergelijke. Bij instellingen staat het ook niet.

Toegevoegd na 6 uur:
Blijkbaar hebben er nog een aantal mensen dit probleem. Het zal dus aan Twitter zelf liggen en niet aan mezelf. Anderzijds, mijn broer zit nu op een pc naast mij, en bij hem werkt Twitter gewoon. We gebruiken dezelfde browser en wi-fi. Mocht het bij iemand van jullie opgelost zijn, laten jullie het dan weten alsjeblieft? bedankt.

Toegevoegd na 5 dagen:
Jeej!!
Ik ging net naar 'www.twitter.com' om wat 'trucjes' of hoe willen jullie het noemen uit te proberen, maar gin vanzelf al naar de gewone versie!
Iedereen bedankt voor de massale antwoorden!
Maar, de rest met dit probleem, is dit bij jullie ook opgelost?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zelfde en heb gelezen op Twitter meer mensen hebben hier last van. Ik heb alles al geprobeerd zoals cookies en case opgeruimt, niks helpt. Blijf doorgestuurd worden naar de mobile pagina. Erg vervelend :-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels opgelost!
Klik op compatibiliteitsweergave ie9, deze verschijnt rechtsboven in de adresbalk naast tussen zoekknop en verversknop.
Google anders even op "De compatibiliteitsweergave in Internet Explorer 9".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helpt bij mij niet, die compatibiliteitknop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier nog steeds dat mobiele geval :-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moneyfor, heb je alle antwoorden die ik kreeg al eens geprobeerd? Zoja, laat ik deze vraag nog even openstaan voor jou. Als het is gelukt, laat je het dan weten? ook hoe je het hebt gedaan...

Antwoorden (7)

de mobiele versie van twitter (en veel andere sites) heeft het principe www.m.twitter.com waar dan automatisch mobile.twitter.com komt. tupe de URL eens helemaal in: dus www.twitter.com, of google even naar twitter

Toegevoegd na 32 seconden:
*type
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel, dat heb ik ook al geprobeerd.
Zowel de link volledig intypen als google, geeft hetzelfde resultaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, dat staat er niet.
Ook niets dat er een beetje op lijkt.
Bij instellingen staat er daar ook niets over.
Misschien heb je in je webbrowser m.twitter staan. Verander dit dan in www.twitter en dan zou het weer goed moeten zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, dat lukt niet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels opgelost!
Klik op compatibiliteitsweergave ie9, deze verschijnt rechtsboven in de adresbalk naast tussen zoekknop en verversknop.
Google anders even op "De compatibiliteitsweergave in Internet Explorer 9".
Dit vond ik na wat zoeken:

https://support.twitter.com/articles/20169327-ie6-users-see-mobile-twitter-com-instead-of-twitter-com

Blijkbaar kan het liggen aan explorer versie 6 en 7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb sinds vandaag hetzelfe probleem. Explorer9!
Dezelfe link zoals voorheen vanuit favorieten maar stuurt nu door naar de mobiele versie.
http://www.twitter.com/ wordt automatisch
https://mobile.twitter.com/

Toegevoegd na 12 uur:
Inmiddels opgelost!
Klik op compatibiliteitsweergave ie9, deze verschijnt rechtsboven in de adresbalk naast tussen zoekknop en verversknop.
Google anders even op "De compatibiliteitsweergave in Internet Explorer 9".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook explorer 9... Dus dan kan het buiten IE6 en IE7 ook aan IE9 liggen... Of we hebben een compleet ander probleem. Gelukkig ben ik niet de enige die IE9 gebruikt en dit heeft...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels opgelost!
Klik op compatibiliteitsweergave ie9, deze verschijnt rechtsboven in de adresbalk naast tussen zoekknop en verversknop.
Google anders even op "De compatibiliteitsweergave in Internet Explorer 9".
Hier sinds gisteren ook dat probleem, IE9.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oef, het is dus duidelijk te zien dat veel mensen met IE9 dit probleem hebben, het dus niet aan mij ligt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net geprobeerd in Opera en daar lukt het wel, dus duidelijk een IE probleem
Wat wellicht kan helpen is het verwijderen van je geschiedenis. Een browser onthoud de site die jouw voorkeur heeft en gaat hier automatisch naar toe. Wanneer je je geschiedenis en alles daaromheen verwijderd kan je meteen naar de goede site toe gaan wellicht dat dat wil helpen. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net geprobeerd maar mocht niet baten :-(
Heb je al eens geprobeerd om de browsergeschiedenis, cache en cookies te verwijderen? Als je dat hebt gedaan, de browser opnieuw opstarten en nog eens proberen.