Is het mogelijk om het zelfde te krijgen zoals het alles in een pakket van kpn,en dan via de schotel voorbeeld tv telefoon internet?

Het zelfde als alles ineen pakket kpn maar dan via schotel is dat mogelijk?

Toegevoegd na 31 minuten:
Wij willen geen kpn meer! wij zoeken een hele betrouwbare manier en ook het beste wat er te krijgen is om internet, telefoon, televisie te ontvangen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja canal digitaal biedt een pakket aan waarbij je alles in 1 hebt.
dan gaat tv via schotel en telefonie internet via adsl, maar heb je wel een mooie totaal prijs per maand.

Toegevoegd na 15 uur:
Omdat eerste vraag niet duidelijk genoeg was:

Andere mogelijkheden van internet via ADSL (naast kpn) zijn de netwerken BBNed en Tiscali(voorheen BabyXL). Ik zelf maak gebruik van Tiscali netwerk via Telfort, goedkoop en ondanks de negatieve berichtgeving wat in ons geval onterecht is toch vrij stabiel (1 of 2x in 6 jaar tijd uitval gehad). Maar let op als tiscali niet beschikbaar is , zit je op het KPN netwerk. Zelfde geldt voor Online (nu T Mobile ADSL) heeft ook Tiscali netwerk, mits beschikbaar anders ook bij hun KPN netwerk. Voor de overstap naar Telfort altijd TweakDSL gehad via BBned welke ook uitermate stabiel was.

Als bron de postcode check toegevoegd voor het BBned netwerk.

Andere optie is kabel internet. Dan ben je afhankelijk van waar je woont welke kabelaar je krijgt. Maar aangezien je over schotel praat neem ik aan dat je in een buitengebied woont. Dan moet je blij zijn met één van de 3 ADSL netwerken (indien beschikbaar) want hoe verder je van de bewoonde wereld woont hoe langzamer en instabieler (kwaliteit koper) je ADSL wordt vanwege de afstand tot de centrale.

Toegevoegd na 15 uur:
De postcodecheck op tweak dsl website geeft (indien bbned) gelijk een berekening van de verwachte snelheid.

je kan altijd naast een eventuele andere ADSL aanbieder dan KPN een schotel weghangen voor tv. Want los is dat ook 19,95 per maand + 25 voor internet en telefonie en kom je alsnog op een verglijkbare prijs uit per maand.