iemand heeft een nep profiel aangemaakt van mij met mijn foto en mijn hyves , wat kan ik doen?

ik heb al op niet oke gedrukt maar dat duurt erg lang en diegene stuurt heeeele rare mailtjes

Toegevoegd na 6 minuten:
zouden jullie op niet oke willen drukken? want ik vind dit ECHT niet leuk

Toegevoegd na 8 minuten:
het nepprofiel is: http://kyaraheeremans.hyves.nl/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Haal zoveel mogelijk andere mensen over om ook op dit is niet ok te drukken met uitleg erbij. Dan wordt er sneller naar gekeken door hyves. Misschien kun je ook nog zelf hyves mailen, om het te melden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou zelfs aangifte kunnen doen van Identiteitsfraude. Voor meer informatie kan je ook even op de website van de overheid kijken (zie bron).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stuur een kopie van je ID naar hyves om te bewijzen dat jij het bent en ze verwijderen hem.

verder kan je aangifte doen voor: identiteitsdiefstal, en aangezien ze "hele rare mailtjes" sturen kan dit zelfs als laster gezien worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, de reacties boven mij kloppen. Ik persoonlijk zou een mailtje schrijven naar Hyves, maar ik zie dat je probleem is opgelost! Fijn!