Hoe kan het dat mijn facebook locatie de andere kant van nederland is?

Als ik naar beveiliging ga geeft hij aan dat ik aangemeld ben in Friesland, terwijl ik in Brabant woon, de rest van de gegevens klopt wel, het apparaat en de browser waarmee ik me aanmeldde. Is dit erg? En hebben jullie dat misschien ook?

Toegevoegd na 8 minuten:
Overigens wanneer ik een speedtest doe geeft hij ook al aan dat ik in Friesland zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K

Antwoorden (1)

Niks aan de hand hoor. Deze locaties worden bepaald door jouw toegewezen IP nummer. Het kan dus zijn dat je een andere externe IP nummer van je provider hebt gekregen. Dit IP nummer is toegewezen door een server wellicht in Friesland. Ik krijg ook wel eens locatie Groningen terwijl ik daar niet woon.