Hoe kan ik een berichtje dat ik op Facebook heb geplaatst (in "Wat ben je aan het doen?") een typefout herstellen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

verwijderen en opnieuw posten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reacties ook kwijt dan... Onhandig dat de edit-functie er niet in zit. Of zien we toch iets over het hoofd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel irritant ja.
Je kunt Je kunt je Album bewerken of een datum wijzigen of een locatie toevoegen of een foto verplaatsen of het bericht verbergen op de tijdlijn of je foto verwijderen…..
Maar niet je tekst aanpassen. Je kunt natuurlijk in een reactie je verbetering doorgeven...
Niet handig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simpel, maar klopt, dus +
rechtsboven in (bij jou bericht) staat bewerken of verwijderen (als je er met je muis op gaat staan) het is een soort potlood, zo kan je alshet goed is je bericht veranderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas niet.
Je kunt je Album bewerken of een datum wijzigen of een locatie toevoegen of een foto verplaatsen of het bericht verbergen op de tijdlijn of je foto verwijderen.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De tekst is inderdaad niet aan te passen met die functie.
Dat gaat niet in een statusbericht.
Dus gewoon verwijderen en opnieuw posten.
(bij bewerken en verwijderen kan je het niet bewerken!)
In een reactie bijvoorbeeld kan je het wel bewerken.