Hoe zet je whatsapp op je laptop?

Je kan tegenwoordig met de browser google chrome een code scannen op WhatsAppWeb.com en dan hoor je op je laptop te kunnen whatsappen. Bij android zie je een knopje staan in whatsapp waar je hem kan scannen maar hoe werkt dat met apple? Waar zie je dat knopje om te scannen in whatsapp op iphone?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wie WhatsApp wil gebruiken op zijn computer, opent web.whatsapp.com in een browser. In beeld verschijnt een QR-code, een soort geavanceerde streepjescode. Door de code te scannen met de camera van de smartphone, worden de website en de smartphone gekoppeld en is het mogelijk om op de computer berichtjes te verzenden en te ontvangen. De berichtjes op de telefoon zijn ook te zien op de computer. Bron NOS

Antwoorden (2)

je vraagt hoe dit werkt met Apple. Het antwoord is dat het niet werkt met Apple, in ieder geval nu nog niet. In te toekomst gaat WhatsApp dit misschien ook uitbrengen voor Apple laptops.

Momenteel werkt het alleen op een Windows of Linux computer met een Chrome browser.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, er zijn namelijk ook emulators voor Mac: http://techapple.net/2014/05/3-best-android-emulators-for-mac-os-macbook-run-and-install-android-app-on-your-mac-os-x-macbook-airpro/.
Op dit moment is deze functie toegangelijk in de Android versie van WhatsApp. Voor iOS (dus van Apple) is deze update nog niet toegepast. Zonder een of andere emulator op je iphone kun je op dit moment dus nog niet whatsappen via de PC.