Hoe moet je tweeten dat je een nieuwe Youtube video online hebt?

Ik zie sommige youtubers het altijd doen als er een nieuwe video online is dan tweeten zij:

I uploaded a @YouTube video http://youtu.be/urlvanvideo Naam van de video

is er iets in twitter zodat je dit automatisch kan doen of dat er bij elke video automatisch een tweet komt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Deze mensen hebben Youtube aan Twitter gekoppeld. Heb dit zelf eens moeten doen voor mijn stichting.

Je klikt op je naam en gaat naar "instellingen". Vervolgens ga je naar "delen" en daar staan de opties om je Youtube account aan Twitter te koppelen.
Iedere video die je nu upload, verschijnt automatisch op je Twitter.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je schrijft je slogon en dan kopieer je de url link van je filmpje je die plak je in je tweet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan het echt niet automatisch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor kan automatisch! Kijk even het 2e antwoord.