Ik kan niet meer op mijn facebookaccount, wat nu?

Omdat er iemand anders op mijn account probeerde te geraken (maar dat is niet gelukt) kan ik nu niet meer op mijn account. Hoe los ik dit op of waar kan ik met mijn problemen terecht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
26.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat staat er als je inlogt op facebook
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
“Als je account is uitgeschakeld, kun je je niet aanmelden en kan niemand anders het zien. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een account wordt uitgeschakeld en we gaan met elk van deze gevallen anders om. Neem via de juiste weg contact met ons op voor meer ondersteuning.” Maar wat is dan de juiste weg?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ook ik kan niet meer inloggen ze vragen ook en foto of identiteit van je ,daar doe ik niet aan mee

Het beste antwoord

Op facebook:

Uitgeschakelde accounts

Als je account is uitgeschakeld, kun je je niet aanmelden en kan niemand anders het zien. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een account wordt uitgeschakeld en we gaan met elk van deze gevallen anders om. Neem via de juiste weg contact met ons op voor meer ondersteuning.

Mijn account is uitgeschakeld
Mijn persoonlijk Facebook-account is uitgeschakeld.
Er zijn een paar verschillende redenen waarom je misschien geen toegang meer hebt tot je account. Als je account is uitgeschakeld, zie je het bericht Uitgeschakeld wanneer je je bij Facebook probeert aan te melden. Zie je dit bericht niet, dan betekent dit dat je account niet is uitgeschakeld en dat je waarschijnlijk te maken hebt met aanmeldproblemen. Om hulp te krijgen bij aanmelden, ga je naar het gedeelte Aanmelden en wachtwoord.

Als je denkt dat het iets anders is: kijk even in de bron voor meer oorzaken en oplossingen.