Youtube filmpjes lopen vast op mac, kan iemand helpen?

Ik heb een macbook air. Sinds kort lopen youtube filmpjes steeds vast, bv. bij 34 sec stopt de video en staat er zo'n laad rondje. Dit blijft ook als ik browser vernieuw of een tijd wacht. Ik gebruik safari. Kan iemand helpen mijn probleem op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn MacBook pro!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd, ik heb er helemaal geen last van (op beide). Misschien even Airport uit- en opnieuw inschakelen?

Antwoorden (1)

Dat is inderdaad een vreemd probleem! Nog noot van gehoord. Maar het kan nooit kwaad om iemand te helpen.

Je werkt met safari, heb je al eens geprobeerd in firefox?
Het kan wellicht ook geen kwaad om je adobe flash player eens te updaten.

(Om dat youtube de laatste tijd ook niet meer z'n sterke band heeft met apple kan het wel is zijn dat zij nu aan het terug pesten zijn maar dat is praktisch onmogelijk.)

Ik wens je veel succes en hoop dat het snel is opgelost.
Groet, Lenny