(Hoe) Kan je op twitter kiezen wie je wel en wie je niet mogen volgen?

Kan dat? Ik wil neit dat mensen mij gaan volgen die ik niet ken. Maar hoe doe je dat? Zorgen dat ze je niet kunnen volgen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Zonder Slotje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jefffraanje, als je geen slotje gebruikt, helpt niks. Je kunt ze dan wel blokkeren, maar als de geblokkeerde jouw pagina bekijkt terwijl hij/zij niet is ingelogd op Twitter, kan 'ie nog steeds alles bekijken. Het beste is dus om een slotje te nemen, als je echt wilt dat die onbekenden je tweets niet kunnen lezen.

Antwoorden (2)

Instellingen > account > naar onder scrollen tot "tweet privacy" en dan aanvinken "protect my tweets". Als je dat doet en mensen willen je volgen, moet jij dit eerst goedkeuren. Voordat je het goedkeurt kunnen ze ook je tweets niet zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nu een zo'n slotje maar mensen zeggen dat ik hem weg moet halen, nu wil ik dit ook doen, maar ik heb liever niet dat al die onbekende mensen me gaan volgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enige wat ik kan bedenken is gewoon slotje weghalen, en dan iedereen die je niet kent en die je toch volgt, gewoon blokkeren, haha. dan gaan ze ook weg uit je followerslijst en zien ze ook geen tweets meer van je. Beetje domme manier, maar een andere optie is er niet echt denk ik ;)
Instellingen, Account, aanvinken mijn tweets afschermen.Bij Email instellingen even aanvinken dat je middels email een volgverzoek krijgt.
Dan bepaal jij alleen wie je mag volgen, en een niet volger kan bij deze instellingen niet zien wat je tweet !!

Hartelijke groet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nu hem net afgeschermd maar mensen zeggen dat ik dat weg moet halen, nu wil ik dit ook doen, maar ik heb liever niet dat al die onbekende mensen me gaan volgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De mensen die jij in je lijst hebt staan die zien gewoon jou Tweets en Retweets ! Het enige verschil met de Tweetprivacy instelling is dat jij alleen bepaald wie jou mogen volgen en Tweeten en wie niet. Dit is toch wat je wilt ?
Dus er veranderd voor al je bekenden in je bestaande lijst helemaal niets, en ook niet voor jou. Ik weet niet waarom mensen zeggen dat je dit niet aan moet zetten, maar dit is gewoon de enigste remedie zonder nadelen, maar wel met de voordelen die jij vroeg.