Bestaat er in gmail ook een knop"alles verzenden en ontvangen"?

Dus een knop waarmee je direct alle post verzendt, en binnenhaalt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

je kan een keer op F5 drukken. dan vernieuw je je pagina en zo weet je zeker dat je up-to-date bent

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je online werkt met Gmail, dan is verzenden en ontvangen altijd direct bijgewerkt, alleen dat ene mailtje dat je zonet geschreven hebt kan je dan nog versturen, ontvangen gaat automatisch.
Je kan Gmail ook downloaden in Microsoft Outlook, in dat geval moet gewoon de knop verzenden/ontvangen in Outlook gebruiken.

Toegevoegd na 17 minuten:
click op onderstaande link voor de uitleg hoe je Gmail kan downloaden in Outlook

Toegevoegd na 19 minuten:
Vie de 2e link vind je nog meer informatie