Wifi probleempje, als mijn computer op wifi zit, heeft mijn laptop geen wifi. als de computer uit is, wel? iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Aan de beheerder (vader?) van de WiFi-router vragen of allebei jouw MAC-adressen simultaan worden toegestaan. Je MAC-adres is uniek en staat bij elke WiFi-device (op een stickertje, iets van: 00:11:22:33:EE:77).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je bij je ISP maar een abonnement voor 1 wifi device?

Je kan dus ofwel een upgrade van je abonnement aanvragen ofwel een eigen draadloze router achter je modem of router van je provider hangen zodat je zelf zoveel draadloze apparaten kan gebruiken als je wil (en als het toestel ondersteund).