Kan nergens vinden hoe je je kan afmelden op bellagirl.nl?

Mijn vriendin had me voor de grap op mijn email aangemeld voor bellagirl.nl maar dan staat er dit Permanent: al je gegevens zullen dan worden gewist en zijn dan niet meer te herstellen. Om je permanent af te melden, log in op BellaGirl en ga je naar menu Instellingen-Account. Klik hier op de Verwijderen-button. maar dat kan ik nergens vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De site zelf ken ik niet en ik kan je dan ook niet helpen met het vinden van de exacte locatie. Wel is het zo dat als jij via bijv. een contactformulier of e-mailadres contact zoekt met de beheerder, zij verplicht zijn om jou uit te schrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afmelden kan tijdelijk of permanent:

http://www.bellagirl.nl/lesbische-meid/lesbian-personals.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die button kan ik dus nergens vinden bij waar ze zeggen